termíny:
19.6. – sloh ze středy 18.6.
———
MLUVNICE:
odkaz na sdílený soubor: zde
odkaz na zadání domácí přípravy: zde
—————————-
——————-
Poměry mezi VV a několik. větnými členy
PL k vyzvednutí ve škole
—————–
Poměry mezi VH
PL – k vyzvednutí ve škole
——————
Vedlejší věty
2x PL – k vyzvednutí ve škole
—————-
07. 04.
VV – k vyzvednutí ve škole
—————-
20. 3.
Přístavek – přehled – k vyzvednutí ve škole
————–
4.2.
Přehled ke skladbě – k vyzvednutí ve škole
————-
LITERATURA:
odkaz na sdílený soubor: zde
J. Drda – ukázky z filmu Vyšší princip:
Če-J. Drda – ukázky Vyšší princip
—————–
J. Drda – filmové ukázky z Němé barikády
PL – k vyzvednutí ve škole
—————
J. Drda – film. ukázka
do sešitu (přepsat otázky a napsat odpovědi):
J. Drda – ukázka Hrátky s čertem:
- Napiš jména dvou hlavních postav z ukázky.
- Co se má stát, když na něj pohlédne jedním okem?
- Co se má stát, když na něj podhlédne oběma očima?
- Napiš dvě kletby, které loupežník pronesl.
- Co nabídl loupežník vojákovi za práci
——————
J. Orten
do sešitu odpověď na otázku v čítance (viz sdílený soubor)
Na čem je založena zrůdná ideologie fašismu?
———————-
Otázky z učebnice
Literatura v době okupace
PL – k vyzvednutí ve škole
———————
Autoři humoristických románů
– viz SP ve škole (suplování)
—————————————
SLOH:
odkaz sdílený soubor: zde
—————————–
18.6.
do sešitu odpoví ti, kteří nebyli ve středu ve škole:
Jaké přísloví nejlépe vystihuje tvoje obvyklé prázdniny?
- Není všechno zlato, co se třpytí.
- Komu se nelení, tomu se zelení.
- S jídlem roste chuť.
- Všude dobře, doma nejlépe.
Vymysli co nejvíce trojslabičných jídel, která můžeme v létě grilovat.
Vyber jednu postavu z knihy, kterou právě čteš. Na jakou dovolenou bys ji poslal (a)? Proč?
Pokus se popsat výlet z pohledu nějaké neživé věci (batoh, lahev na pití, auto, pláštěnka apod.).
——————
28. 05.
příprava na slohovou práci
————-
21.05.:
napsat krátkou úvahu na vybraný citát nějakého známého člověka.
————
14.5.:
napsat krátkou úvahu na vybrané téma z hodiny
D.N. – napíše krátkou úvahu na téma: Chcete-li všechno stihnout, zpomalte.
——————–
30.4.
vypracovat krátkou úvahu/báseň na téma z hodiny – viz sdílený soubor – a odevzdat ve středu 7.5.
——————————-
09. 04. (na 16. 04.):
Vypracovat z výhod a nevýhod krátkou úvahu na cca stránku A5
Sestavit výhody a nevýhody života bez techniky a podle toho sepsat krátkou úvahu.
——————
Úvaha
dokončení aktivity z hodiny